19 December 2006

Här sitter jag, mitt uppe i flyttpackningen. Under flytten skall jag assisteras av en pappa, en vän, en syster och en skitstark morbror, och kanske en David.

Vill egentligen börja med att berätta att vi såg en ruskigt obehaglig film idag i skolan, Once were warriors.
Utspelade sig på Nya Zeeland och bestod av obehagligt våld, kvinnomisshandel, våldtäckt, självmord mm. Jag mådde jättedåligt efteråt, verkligen jättedåligt, och så kläcker Madde ur sig: Alla va skitsnygga!
Va?
Honey jag älskar dig verkligen, men jag tror att du kommer från en annan planet. ET phone home.
Efter denna omskakande upplevelse åkte jag hem och myste med vovven, sen åkte jag till Burger King och bytte bort min tid på Lördag med Moni. Nere i personalrummet finner jag en hög med Aladdin och Paradisaskar! ÅH får man ta en ask!! Frågade jag Anderö, han skrattade lite å sa att de e en ask för var dag denna veckan. Personalen får altså öppna en ask om dagen och käka. Why bytte ja bort min enda tid denna veckan whyy? Jag stoppade påmig några choklad och fick min julklapp från NSP (företaget som äger Burger King, som ger alla en julklapp varje år) och spatserade hemmåt. Vi fick
presentkort på CDON.com! woho!

Nu ska ja trycka ner saker i lådor igen. Sees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback