What I believe in


Nix, dom visade inte frierier och kilovis med glädjetårar igår, dom visade bara vem hon inte valde, vilket innebär att dom ägnar hela programmet idag åt the happy chosen one och folk som förlovar sig åt höger och vänster.

 

Nu har jag sett dagens upplaga av ”once upon a time there was a princess who could chose between a hundred men”. Jag har alltid varit ganska judgmental gällande reality-hitta din drömprins- program. Den lilla bacheloretten får alltid en ångestattack i slutet för att hon inte kan välja bland alla Brad Pitt-look alikes och stackars lilla henne ojoj.

 

De är en såpa som bara ger dig tillfälle att pussa på en massa män, så ta de inte så himla seriöst.

 

Och for the record, om jag hade varit en 25 årig amerikans barbie-bachelorette som fick dejta 20 män som fullkomligt avgudade mig och fick gå på romantiska paradisdejter varenda dag i en tropisk miljö hade väl jag fallit för who ever.

 

Men lilla Kim har en grej för söta slut, vilket sånna program ofta har, mes eller romantisk? Vet ej, men tror på äkta kärleken det gör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback