Precis som jag önskar

Idag har jag fått hem in MUCHO efterlängtade säng. 140 cm njutning. Smell the satisfaction.

Jag skulle möta pappa och Eva på IKEA. Jag planerade att ta bussen och byta på Lindängen. Men den såklart dumma bussen var försenad så den andra bussen mot IKEA rullade förbi mig of course.
Jaha? Där står jag mitt på hemska obehagliga Lindängen och vet inte var ja ska ta vägen.
Fick ringa André och be honom komma, men helt plötsligt så hade hans mamma tagit bilen så jahapp...kimsan fick hoppa in i en taxi. Efter en tio minuters väntan i bilkön precis utanför IKEA kommer jag fram lagom till att hjälpa till att lasta in lite på flaket och åka med hem. Lönt...?
Men nuuu står den här! Och vi är nöjdare än någonsin!


Senare på Kvällen:

En tårta,en chipspåse, dippa, pepsi, nya högtalare, en skitbra film, en ny dubbelsäng, en koompis, 3 små vovvar och en hel kväll.
*njuta*
Madde var här ikväll och hade mysig hund och filmkväll med mig. Jag fick en födelsedagspresent!
Världens finaste keps:
Svart med snirklig brodyr, ett stort fjärilsmotiv och en kedja över skärmen med små fjärilar (L)

kepsen



Martini och Kicker njöt i den stooora sängen, sötnosarna.

lillebror storebror



- Va e detta för en liten skit? va va va? Chihuahua? vadå? undrar Mille

kicker å mille



Ja, jag är ju faktiskt ganska liten. Men faktiskt otroligt söt. Mmm faktiskt.

kicker



Det är jobbigt att vara minst.

kicksi


Nu ska vi sova.

Puss på Nosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback