ja må han leva uti hundrade år!

Igår var jag hos Marcus som fyller 24 år. BK folket samt några kompisar kom och det var jäättetrevligt .


En födelsedagsgris får en bamsekram =)

mys

Jag och Jennie var hos mig först och fixade lite, sen tog vi bussen (3 hållplatser) till Nobel.

Senare skulle vi spela vad det nu heter-spelet där man ska dricka ett visst antal klunkar beroende på vilket kort som dras och bla bla...heter det öl-leken? ja vi hade ingen öl, bara cider, men ja, de va kul iaf...fastän jag inte riktigt fattade hur många klunkar ja skulle ta å varför :S äh, det blev inte så många ändå..
Sen var vi på Slagt, det var nice, dom har ju gjort det ganska fint nu under sommaren, det var EVIGHETER sedan jag var där.


Nu skall jag äta, maah Im starving.

kimsan



Grattis Marcus igen!!
Ha de så bra puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback