gott o bländät

Kom nyss hem från pappa-familjen i stångby. Där blir man iaf inte övergiven ;)
Eva hade bakat jordens godaste bröd..som ingen annan i hela familjen gillade *huh?* Det smakade lite som de grova sconsen på espresso house tyckte jag.

Vi hade OC maraton jag å terese, muuusigt! Jag har aldrig kollat på OC, men den där Cohen-snubben va ju skandal-rolig =D Me like..me skratta myself ihjäl!

oc






















En plutt på Stationen i stångby

stångbystation


På bussen i malmö sen satt de en massa skräckslagna människor . Det flög runt en geting, å alla var hysteriska! Ungefär som jag brukar va när de kommer getingar...eller king kong-spindlar....

geting


Men nu e vi hemma igen iaf  * sköööönt *

ska snart möta Jennie, å fixa hörlurar till min mp3







Ha de så braa puss heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback