Goddag!

Nu är klockan 12.47


Mille gillar inte heller räkningar  *tugga tugga* Om vi äter upp den matte så kan vi låtsas att den inte finns.
Å då får du mer pengar att ge mig muuucke mer godis.

mille å räkning



Sen vatt de bollbus...

bollbus


Sen ligga å vila i mattes nya liv.
Japp här bor jag, för all framtid, i min sovalkov. Här finns allt man kan behöver, en jättesäng, dator, älsklings-vovven, synhåll för tvn. Im never leaving.

alkoven



Hej här är mitt lockiga hår... permanentade mig igen. Och ja, jag kan sluta..när jag vill. I dont need curly hair to complete my life...Oh noo...Im not at all addicted..

håret



Min nya bästa kompis. Som berättar allt för mig, högt och tydligt...med världens fetaste bas!

högtalaren




Kim påväg

kläder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback