attack

shit.
Det är inte sant.                   .Trodde jag.

Jag har väntat på min lönespecifikation halva månaden, då hela mitt liv hänger på den. typ.
jag var så 100%igt sjukt säker på att den hade kommit medan jag varit hos mamma, så på bussen hem var jag så otålig att de måste synts på mig. När jag satte i nyckeln i dörren kröp de i hela kroppen.
Jag kollar ner...och finner reklam!     Who gives a damn!

Ingen specifikation så långt ögat kan skåda. *söck*
Nu vill jag bara sova så att de kan bli morgon så jag kan få den. För den kom den 17e förra månaden.
Men sen kom jag på att ja skulle gå å lägga mig sent så ja kunde vakna precis när posten kommer vid 11, så jag slipper ligga å lida imorgonbitti i väntan på den.

Nu e klockan tolv, ska kolla på film och sedan slumra in och drömma om mitt brevinkasst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback