All by myself

Ikväll/natt åker familjen Hild-Andersson till Norrland och hälsar på Mormor. Det blir säkert jättemysigt, men hur hade dom tänkt att lösa problemet med att lämna dotter Kim ensam i 12 dagar, va va va? Med André borta i fjärranland och familjen i andra änden av detta land, vad ska jag nu ta mig till? Jag kommer få klamra mig fast som en igel på resten som är hemma.
Jag har packat ihop min väska och ska snart åka hem igen, efter ett par dagar hos mams. Jag köpte en vattenmelon på AGs och måste få hem den med, så min väska väger 4 kilo extra och har en stor utväxt på ena änden. Lustigt ser det ut ^ ^


melon

När jag kommer hem väntar min städning, vilken jag förträngt ur mitt sinne ett tag nu. Får väl göra bananflugorna besvikna nudå å röja upp *dubbel-suck*

Sune har blivit ladda-ner-musik-fanatiker och har bränt alla låtar och album i hela sin dator till mig så jag kan sitta och lyssna och plocka ut alla låtar jag vill ha i datorn sen. Det ni!!

Allt från Peter Jöback ljuva stämma till gammla Motown älsklingar.


Dagens låt: En sång om oss- Peter Jöback


Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback