- I would like to thank...

Jag förtjänar en oscar, eller 2.
Efter min jobbnatt i förrgår sov jag halva dagen efter, så pigg som en lärka gick jag upp 6 imorse för att välkomna min kära mamma-familj hem på centralen i Lund. Dom hade mer eller mindre slått vad om varesig jag skulle stå på stationen vid deras ankomst eller ej, så minerna blev förvånande och överlyckliga. Någon som också var överlycklig var lilla Kim som äntligen fick umgås med någon av samma ras som sig själv.
Vid hemkomsten kollade jag och Kajsa på film, till vilken hon föll i en sömn liknande törnrosa. Jag antar att de alla va en smula slitna efter 12 timmars tågresa genom hela Sverige med 2 röriga 10 åriga pojkar och en hund...
Medan alla betedde sigs om stora sömnpiller sprang jag en runda med en cyklandes virrig lillebror 100 meter fram. Eftersom gymmet mitt ligger enda bort i Malmö, övervägde jag att tortyr-plåga mig med jogging istället.
Jag hatar att springa, det känns som jag är jagad, eller att jag håller på att missa en buss.
Men sprang, det gjorde jag. För kung och fosterland.


Nu ska Bachelorette välja sin Bachelor, måste kolla!

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback